Per finalitza la fase 3, m’agradaria comentar-vos com es treballa el seguiment dels alumnes tant a nivell de continguts apresos o construïts, activitats realitzades a casa i a l’INS com tot el que han aprés referent a habilitats: autonomia, comportament, relació amb els companys i els professors.
La valoració es realitza diàriament i setmanalment . Sempre a les últimes hores de classe.
Al finalitzar la setmana es valora a nivell individual, La professora pregunta com ha anat la setmana, i l’alumne/-a respon. Segons el que digui hi ha codi de colors:
Verd – si ha anat bé
Groc – si ha anat regular
Vermell- si no ha anat bé.
Per tant hi ha uns gomets que es col·loquen en funció dels resultats sota de la casella corresponent. Al costat dels gomets que corresponen a cada dia de la setmana.
S’acaba la valoració fent un propòsit que és apuntat a la cartolina – mural penjada a la classe.
Les preguntes són sempre les mateixes:
- - com ha anat el dia/ la setmana
- - per què?
- - Quin és el teu propòsit?
- - S’ha complet el que vas fer de propòsit?
- - Per què?
Per tant el control és visible, tots saben si ha anat bé i també poden llegir els propòsits.
A la mateixa cartellera hi ha les normes de treball i les de convivència i comportament. Estan escrites en un doble foli. Sota mateix del full de valoració setmanal. En l’apartat de Valoracions.
A la mateix cartellera hi ha els horaris dels alumnes i dels professors de l’aula( va realment bé, per que et permet saber en qualsevol moment on són els alumnes i localitzar-los)
També hi ha Un apartat de noticies, un espai reservat pels murals, un altre on hi ha les taules de multiplicar amb full autovaloratius del progrés (taules de multiplicar).
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada