dijous, 3 de novembre del 2011

Reunió amb Coordinació-EAP- Serveis socials

Reunió amb Coordinació cicle i EAP

Com us vaig comentar la psicopedagoga de l'EAP va venir més tard al centre, per qüestió de canvis. Per tant la reunió no va ser a l'inici de curs. 

EL dia , 18-10-11 vaig poder assistir a la reunió de coordinació. Em va anar molt bé perquè es parlava d’alguns casos relacionats amb alumnes de la USEE.
La coordinadora pedagògica va presentar-me fent esment al pràcticum que estic realitzant a la USEE del Centre.
Els assistents érem :
  • Coordinadora pedagògica
  • Coordinadora de primer i segon d’ESO
  • Cap d’orientació psicopedagògica del centre
  • Psicopedagoga de l’EAP
  • Assistent social de l’EAP
  • Assistent social de zona (municipal)
  • I jo com a practiques de psicopedagogia
El tema: Concretar passos que cal fer davant de unes situacions concretes que fan referència a alumnes del centre , en aquest cas eren de primer i segon d’ESO, amb NEE i que a més tenen entorn familiar conflictiu.

Després d’explicar el cas  l’assistent social, va continuar la psicopedagoga de l’EAP, i entre mig es feien intervencions, ampliant les informacions o demanat alguna explicació.

Un cop explicat el cas del subjecte A, de l’entorn familiar i de les seves característiques es va passar al pas de concretar actuacions.
Del subjecte es comenta que va al CSMIJ , des de quan, tipus de trastorn, característiques de la família, germans que té, professió dels pares, etc
Referent a les actuacions:- proposta de demanar més hores de vetlladora, de cara al curs vinent que entri a la USEE, parlar amb els pares des de serveis socials,cercar encara més informació  des de diferents àmbits.
Es queda que la propera reunió es parlarà de les mesures que s’han pres per tal de saber si hi ha algun tipus de resposta.
EL subjecte A és germà un alumna de la USEE. Per tant també es parla d’ella.

L'hora dona per poder parlar també d'un altre cas, de primer d'ESO, un nou subjecte que té un germà a 4rt , precisament el curs que soc tutora. 


Impressions:
L’hora ha passat molt ràpidament, es fa curta, la reunió continua amb altres temes, però per mi s’ha acabat la sessió. He d’anar a classe!!

He observat que tots els membres tenen diferents fulls de registra d’informació. Cada un té sistemes que li deuen anar millor, altres, com l’EAP tenen un format d’entrevista. I a més pren notes en uns fulls, agenda... La informació queda “enregistrada”.

Són reunions que es realitzen cada setmana, i mantenen la mateixa estructura, però alguns dels membres que he nombrat només venen un cop al més ( les assistents socials).


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada